اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۹۵۶
مهاجری: پدیده هم می‌افتد و کک هیچ‌کس نمی‌گزد
سرمربی پدیده گفت: باید با همین شرایط ادامه دهیم چون معتقدیم نباید حیثیت خودمان را زیر سؤال ببریم.
۲۰:۳۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

مهاجری پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول خوب و پایاپای بازی کردیم اما در نیمه دوم دچار افت شدم و تعویض‌ها هم چاره کار نبود.

وی در مورد اینکه آیا تا بازی بعدی تمرین خواهید کرد یا خیر، گفت: چاره‌ای نداریم باید ادامه دهیم چون با این شرایط حیثیت خودمان را نباید زیر سؤال ببریم.

سرمربی پدیده عنوان کرد: ما در جنگ نابرابر می‌بازیم. زشت است که در تلویزیون که حداقل ۲۰ میلیون بیننده دارد بگویم برخی بازیکنان ما صددرصد طلب خود را نگرفته‌اند و این زیبنده نیست. باید چشم‌هایمان را ببندیم و چند بازی آینده را هم ادامه دهیم. چاره نداریم باید تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

مهاجری تاکید کرد: امروز سه چهار بازیکن گفتند ما را بازی ندهید!همه منتظر هستند که بازی استقلال و پرسپولیس برسد تا خودشان را نشان دهند اما واقعا دیگر کاری از دست ما بر نمی آید. باید قبل از بازی با نفت به وضعیت آنها رسیدگی شود و نمی‌توانم بازیکنان را با یک میلیون و دو میلیون کنترل کنم.
سرمربی پدیده تاکید کرد: مگر سقوط شاخ و دم دارد؟ بد است که من بگویم خوشحالم تیم های پایین جدول همه باختند، دفاع تیم من 70 دقیقه عالی کار کرد و همه اینها حاصل این است که بازیکن تمرکز ندارد. بردن انگیزه می‌خواهد و انصافا نمی‌توانم در روی بازیکنانم نگه کنم.در بازی با فولاد دقیقه 80 گل خوردیم و این نشان می‌دهد که بازیکن روحیه و تمرکز ندارد.
وی ادامه داد: ما زمین تمرینمان مشخص نیست، هفته گذشته بروید بپرسید در کجا تمرین کردیم. مدیرعامل را هم عوض کردید اما اتفاقی نیفتاد، آقایان مدیر من به شما اول فصل گفتم اگر شرایط حضور در 5 تیم اول را دارید من با شما کار می‌کنم اما چه اتفاقی افتاد.شب بازی می‌گویند به خاطر پراهیچ 6 امتیاز کسر می‌شود. جان بازکن ما را گرفتند و خدا را شکر می‌کنم آبرومند می‌بازیم. ما بعد از اینکه گل خوردیم حتی یک موقعیت هم خلق نکردیم.
مهاجری ادامه داد: ما با کابوس کسر امتیاز می‌خوابیم و بیدار می‌شویم. اصلا من می‌روم و این بازیکنان هم می‌روند ولی مشکل را حل کنید. وقتی ابومسلم سقوط کرد هویت فوتبال خراسان از بین رفت، تماشاگر باید علاقه داشته باشد و همین می‌شود که تیم ها فقط سقوط می‌کنند.
سرمربی پدیده تاکید کرد: اعتبار ما زیر سوال رفته است، ما الان حس نداریم حمله کنیم، ما استاندار داریم و شهردار داریم اما کوچکترین تسهیلاتی در اختیار ما نگذاشتند. اعلام کرده اند نمی‌خواهند تیمداری کنند.
وی در خصوص اینکه یکی از بازیکنان تصمیم گرفته به مشهد نیاید چون خورد و خوراک نداشته است گفت: بله من خودم به او گفتم نیاید، چون خوابگاه و خوراک ندارد. 7 سال با این شرایط در مشهد کار کردیم اما توجهی نشده است. این تیم هم می‌افتد مثل مشکی پوشان و کک هیچکس هم نمی‌گزد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین